Over Instagram, Vesper en lijnen...


Ik weet het...ik ben er laat bij, 
maar eindelijk heb ik een Instagram-account aangemaakt.
Onder lichte dwang (maar we zullen het motivatie noemen!) van mijn zus,
heb ik er eindelijk werk van gemaakt.
Wie me wil volgen, dit kan hier: ellen_nellieellie


Aangezien het nu echt niet lang meer duurt voor ik voor de tweede keer mama wordt
en mijn buik dus nu echt in de weg begint te zitten,
zal dit dus één van mijn laatste blogposts zijn voor ons gezinnetje uit vier bestaat.


Voor deze gelegenheid maakte ik nog een naaisel voor Junna: 
Het gratis sweater en jurk patroon met pofmouwen dat Isabel van de blog Bel'Etoile 
een maandje geleden voor ons online gooide.



Ik maakte (zoals steeds) een maat 104 voor mijn grote 2,5 jarige meid,
al valt het model redelijk groot uit.
Maar dat is niet erg, dan kan ze er langer van genieten!


Het patroon zelf is weer een geschenk uit de hemel:
gemakkelijk en snel in elkaar te zetten,
eindeloze kleur/stofcombinaties die nu al door mijn hoofd spoken
en dan zwijg ik nog over die schattige pofmouwtjes!



De stof is er eentje die ik al eerder gebruikte (kijk maar hier en hier):
de french terry met krijtstrepen uit de BLOS-collectie van About Blue Fabrics.
Ik knipte het mouw-patroon een beetje in stukken,
zodat ik wat kon spelen met de lijnen in de stof.



Patroon: Vesper Sweater - Bel'Etoile
Stof: French terry met krijtstrepen - BLOS - About Blue Fabrics

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts