PJ's for my baby


In afwachting tot de levering van mijn bestelling aan nieuwe stofjes uit de See you at Six-collectie, maakte ik nog iets met een stofje uit mijn voorraad.
Deze keer werd het nog eens een pakje voor mijn babyboy die binnen een 10 à 11 weekjes (hopelijk) zijn opwachting maakt in deze grote, wondere wereld.



Als stof gebruikte ik een lichtblauwe french terry met zwarte vegen, pijlen, krulletjes,...erop. Deze is van dat andere mooie merk: About Blue Fabrics, gevonden bij Stof op Zolder.



Aangezien hier al meerdere
Tiger kruippakjes (zoals hier), 
Kiind-jumpsuits (zoals hier
en Sam kruippakjes (zoals hier
van onder mijn naaimachine rolde, ging ik eens voor iets nieuws: 
de footie coverall van Brindille & Twig. Of met andere woorden: een onesie-babypyjama met voetjes en een sluiting met drukknopen vooraan.



Wat spijtig dat ik dit patroontje niet vroeger heb ontdekt, want hoe simpel is dit om te maken! Ondanks de Engelstalige uitleg (en ik ben geen talenknobbel), zijn de stappen zeer duidelijk (en met foto's!) uitgelegd.
Ik koos ervoor om een maatje 62 te maken, aangezien ik ook nu geen kleine baby verwacht. Maar toch lijkt dit redelijk groot uit te vallen. 
Zo volgen er ongetwijfeld nog...wie weet maak ik er zelfs eentje in een maatje kleiner als eerste geboortepakje?!



Patroon: Footie coverall - Brindille & Twig
Stof: French terry mono minty - About Blue Fabrics - Stof op Zolder

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts