Stik Belgique: kruippakje voor mijn buikbaby


Toen ik het blogbericht over het vijfjarig bestaan van Flaflinko las, wist ik het: ik moet en zal deelnemen aan de "Stik Belgique sew along"! De voorwaarden: ga aan de slag met een Belgisch patroon en ook een stof van een Belgisch ontwerper geeft een meerwaarde. Daarom hier mijn inzending...



Dat ik iets wou maken voor mijn buikbaby, dat wist ik al snel, maar wat?
Oliver broekjes en Kiind jumpsuits rolden hier al meermaals van onder mijn naaimachine uit, dus ging op zoek naar iets nieuws. Zo botste ik op het Sam kruippakje van Missy N. en als ik eerlijk mag zijn, dit is een iets moeilijker patroon dan dat van Kiind, maar door de vele drukknoopjes wel veel gemakkelijker om bij een babytje aan en uit te krijgen.
De mama's onder ons zullen me zeker gelijk geven: outfits moeten mooi, maar zeker ook gemakkelijk zijn...



Een stof van een Belgische ontwerper geeft een extra winstkans in de Stik Belgique-pot, dus ook aan deze voorwaarde wou ik me houden. See You at Six lanceerde enkele weken geleden hun nieuwe Playtime collectie en natuurlijk kon ik hier niet aan weerstaan. Ik bestelde per direct 3 french terry's bij Madeline De Stoffenmadam, waarvan deze zwarte grill french terry er eentje is.



Stof: Grill french terry SYAS & boordstof zwart - Madeline De Stoffenmadam


En jaja...er komt ook nog een Stik Belgique 2.0 blogpost aan. Hierbij al een kleine teaser...


Nog even geduld...

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts