Tropical party


Twijfelen...dat heb ik gedaan over het patroon dat ik met dit stofje zou maken. Ik ben er namelijk zot van, de tropische bladeren doen me denken aan de jungle ergens in een subtropisch land. Het doet me verlangen naar vakantie. Het stofje, een french terry, kocht ik bij Soldeur - Wild van stof.




Miezemuizejongskes, Blanche en Minniemie hebben uit dit fantastisch stofje al enkele mooie creaties gemaakt. Het zijn blogs die ik al even volg en waarbij ik steeds met grote ogen kijk als zij iets nieuws posten.




Een Millie jurk, een Candy dress,... Neen, uiteindelijk ging ik voor de Esmée jurk uit de nieuwe La Maison Victor (maart/april '17). En wat ben ik blij dat ik zo lang getwijfeld heb, want persoonlijk vind ik dit één van de mooiste kleedjes die ik reeds gemaakt heb.


Een peplum top (zoals dit soort model genoemd wordt), stond al even op mijn verlanglijstje om te maken. Ik was dus zeer blij toen de nieuwe LMV een patroon zoals dit bevatte.




Ik slaagde er zelfs (min of meer) in om de print te laten doorlopen aan beide kanten van de blinde rits!


Junna is (ondanks alle 'pijntjes' op haar neus en knieën) klaar voor vakantie...



Reacties

  1. Zo schattig! Idd een ideaal patroon hiervoor, mijn stof ligt er nog altijd en eerst moet ik beslissen voor wie ook nog! 😂
    Geel mooi gestyled ook met de kousjes en schoentjes 💛

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh waaw, wat een mooi compliment! Fijn dat ik je inspireer. Omgekeerd geldt dat trouwens ook, want na het zien van dit jurkje, ben ik de nieuwe LMV gaan halen om toch maar de Esmée te maken. Binnenkort hopelijk op de blog, maar eerst staan nog wat andere plannen op de to-sew lijst ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts